Jatuhan domino terbanyak selama 7 minit
Oct11

Jatuhan domino terbanyak selama 7 minit

Jatuhan jatuhan domino terbanyak yang sangat menarik untuk kita tengok sebab rasa puas hati je haha.. memang lurah manusia bila tengok benda yang susah nak buat tapi berhasil rasa puas hati sangat. tapi bila domino tu tak jadi rasa kecewa sanagt tambahan pulak dah buat banyak tiba tiba domino tu jatuh kena buat balik hehe.  Domino ni sebenarnya adalah satu kategori tile game ala yang macam scrable semua tu tapi domino ni lebih best kalau dimainkan dengan cara jatuhan domino yang disusun kemudian ianya dirakam oleh kemera. dan domino lebih dikenali dengan tujuan tu. jom layan video jatuhan domino selama 7...

Read More